Algemene informatie


Hoe kan ik contact opnemen met BC5?
U kunt ons bereiken op e-mail adres: info@bc5.nl of direct op de contactpagina waar u ons gelijk een bericht kan sturen. Uiteraard kunt u ons ook telefonisch bereiken op het volgende nummer: 0172-232922


Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben?
Vertel het ons! Dit kunt u heel eenvoudig doen op de
contactpagina . Ook kunt ons per mail (info@bc5.nl) of telefonisch (0172-232922) op de hoogte brengen van uw klacht.Wij nemen uw klacht serieus en streven ernaar om binnen 24 uur met een passende oplossing te komen.


Hoe kan ik sparen voor cadeaus?
Bij besteding van iedere euro ontvangt u 1 cent, deze centen kunt u sparen en inwisselen voor cadeaus. Op onze speciale pagina, welke nog in ontwikkeling is, vind u verschillende luxe artikelen en cadeautjes. We proberen seizoen en feestdagen gerelateerde cadeaus op de site te zetten. We zouden het zeer op prijs stellen wanneer u als klant input geeft via het contact formulier zodat we ook aan uw wensen kunnen voldoen.


Als ik niet wil sparen, krijg ik dan korting?
Wanneer u ervoor kiest om niet te sparen voor luxe cadeaus, dan kunt u bij ons de gespaarde centen inwisselen voor de helft van de waarde als korting op de bestelorder. Helaas kunnen wij nimmer de gespaarde punten inwisselen voor geld.


Bestellen

Hoe kan ik een produkt vinden?
U kunt een produkt zoeken door middel van een zoekopdracht bovenaan de site. U kunt zoeken op (deel van de) naam, artikelnummer, merk, kleur, etc.
Bijvoorbeeld: ordner rood voor het vinden van ordners in de kleur rood.


Hoe kan ik bestellen?
U kunt snel en eenvoudig bestellen door eenmalig het registratieformulier in te vullen en vervolgens in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.


Kan ik ook bestellingen annuleren?
Bestellingen kunt u op de dag van bestelling voor twee uur kosteloos annuleren.


Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt bij ons betalen door middel van een overschrijving en met Multi Safe Pay.


Hoe kan ik betalen middels een overschrijving?
Een overschrijving kunt u doen door het te betalen bedrag over te maken naar rekening 1151.34.778, ten name van BC5 te Boskoop. Vergeet u niet uw klantnummer en factuurnummer erbij te vermelden. Uw artikelen worden geleverd zodra het factuurbedrag binnen is.


Hoe kan ik betalen middels iDeal?
multisafepay


Bezorgen
Wanneer wordt een artikel geleverd?
Uw artikelen worden in principe geleverd binnen 48 uur nadat voldaan is aan het openstaande bedrag.
Eventuele backorders worden binnen enkele dagen gratis nageleverd. Wanneer binnen 6 dagen de backorders niet geleverd kunnen worden, moet u deze opnieuw bestellen. Uiteraard krijgt u het teveel betaalde retour gestort op uw rekening.



Wat zijn de bezorgkosten?
Voor bestellingen boven de 100 euro betaalt u geen bezorgkosten. Bij Bestellingen tot 100 euro betaalt u een bedrag van 7,95.


Ruilen en retourneren
Wat moet ik doen als ik een defect artikel heb ontvangen?
Heeft u een defect artikel ontvangen, dan dient u dit direct aan BC5 te melden. In overleg zal er worden gezocht naar een passende oplossing


Wat is de garantietermijn?
De garantietermijn op inktcartridges is 6 maanden en voor toners geldt een garantietermijn van 12 maanden. Op de overige artikelen gelden de garanties zoals opgegeven door de fabrikant.


Hoe kan ik artikelen retourneren?
Voor het retourneren van artikelen kunt u contact opnemen met de klantenservice door middel van het contactformulier.